2011-04-09

Lördag

Igår hade jag en fantastisk kväll med fyra glada tjejer i Borås. Det var himla kul! :)
Idag e det en day off.
Då ägnar vi oss åt möbler igen. :)
Vi har varit på Östhjälpen och fyndat möbler!
Hittade vardagsrumsbord. Den jag köpte förra gången var ju rätt liten så nu har jag hittat en i perfekt storlek för några ynka hundralappar!
Har även letat på Blocket efter massa vägghyllor som ska målas vita och jag hittade två på Östhjälpen! Precis sånna som jag varit ute efter. Den ena hyllan för 50:- och den andra för 30:-
I love!



Underbar med fina lejontassar! :)



Hylla



Den andra hyllan



Chris slipar just nu lådorna till byrån. :)



Men han har tappat bort sina munskydd så vi fick hitta på ett egengjort. :)

Nu vill jag bara måla!
Ska gå upp och slipa småhyllorna. Dom behövs ingen slipmaskin till!

Ha en bra lördag!
Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback