2011-04-13

Onsdag

God morgon!
Jag vaknade med tuppen idag. Typ halv sex. Why?
Sover jättekonstigt för tillfället.

Är så himla glad!
Jag har nämligen hittat sängstommen som jag vill ha! Jag har sån himla tur ibland!
Problemet blir att få hem den...
Någon som vill låna ut sin bil till oss två timmar som har dragkrok? Eller en bil med lastutrymme. Som kompensation får du gärna en fantastisk hudvårds eller make up gåva från Sveriges marknadsledande produkter? ;) Välj vad du vill ha!

Idag ska vi till försäkringskassan och prata föräldrapenning.
Undrar vad man får? Kanske ingenting?
Lite svårt att räkna på när man har egen firma. Ska bli skönt att få hjälp med det där!



Såhär ser jag ut på mitt lår. (Se förra inlägget)
Det e ca 10 cm brett. Har rätt ont. Kan inte sitta med korsade ben. Det är också helt svullet.
Hahah! Dör varje gång jag tänker på mitt snygga fall. Grasiöst... :D

Kliar i fingrarna igen... Vill måla!
Får börja måla på mina senaste fynd. Hyllan tex. Den var helt obehandlad så den behöver inte ens slipas.
Återkommer rmed nya bilder ikväll... :)

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå... se upp min vän!



Kati

2011-04-13 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback