2011-04-21

Torsdag

Har varit rätt off dom sista dagarna här. Igår var jag riktigt hängig. Efter min klass var jag helt död. Somnade innan Chris och det är väldigt ovanligt! :)
Har en man som är en sömntuta! :D
Jag är lite förkyld. Antagligen därför jag inte orkar med så mycket... Men nu börjar jag komma tillbaka och va mej själv.

Idag har jag varit en sväng i Varberg och haft företagspresentation för fyra jättegoa tjejer som kommer att bli konsulter i tredje led när de börjar. :) Kul.

När jag kom hem påbörjade jag målning av skänken.
Det kommer att bli så himla fint!



När jag kommer hem igen ikväll ska jag måla andra sidan och sedan dörrarna.
(Vänd den gärna Chris ;)
Överdelen behöver lite extra strykningar här och där också... Så när jag kommer hem har jag lite pyssel att göra.
Roligt. :)

Men nu e det dags att åka till min studio och ha en facial med två tjejer.
Ha det fint!



Glad Påsk!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK!



Kati

2011-04-22 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback