2011-04-22

Fredag

Vaknade halv sju av att min gubbe snarkade. :D Zzzzzz!
Som tur var så somnade jag om igen och så sov vi till tio! Najs.

Igår natt blev jag klar med underdelen av skänken och idag lyfte vi på vitrinöverdelen.
Oh my God va najs! Den e SÅ fin!
Det ända som återstår är dörrarna till nederdelen. Håller på att måla dom just nu.





Sedan har jag fyndat på Blocket igen och i morse var vi och hämtade allt:


Bilden är lånad av hon som satt ut annonsen



Dessa vackra skönheter fick jag på köpet! :)



I skåpena har jag ställt en del av min finservis. Resten står nere i underdelen.
På detta vis fick jag ett helt dubbelskåp tomt i köket som jag kan ställa mat och diverse saker i!
Vi har jätteont om utrymme i köket.



Den här fanns också med bland mina fynd idag.
Tog tag i den direkt och slipade bort God Jul på den:





Den var väldigt lätt att slipa men det bösar som attan om den. Fy.

Här hemma är det helt tyst.
Den stora dottern är hos hennes kompis. Min lilla e ute och leker med sin kompis och min gubbe leker också med sin bästa kompis i Jonsered. Kameran alltså. :)

Jag ska nog måla lite till så vi får på skåpsdörrarna till skänken.
Är så nöjd. :)

Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte...jättesnyggt!



Kati



PS. Jag har väl önskat dig GLAD PÅSK!

2011-04-22 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback