2011-04-23

Lördag

Idag e jag hängig igen.
Jag har värsta allergin! Näsan rinner som en kran och det kliar inne i hela huvvet. Men jag e en envis finne och vägrar ta allergitabletter när jag e gravid. Jag tar inte ens huvudvärkstabletter då.
Så konstig e jag...
Har genomlidigt två allergiperioder utan tabletter innan med dom andra barnen och jag vet att detta bara en en början... men jag e så himla nojjig. Jag tror att jag e så himla mycket smartare än alla läkare och vet bättre... :D Nej jag skämtar! Men jag blir bara så himla misstänksam.. Hur kan dom veta? Se bara på dom som fick rådet att äta neurosedyn. Vad hemskt!

Idag ska vi på grillfest hos Chris bror och hans familj. Ska bli roligt.

Har fortsatt att städa lite men bara röjt lite grann och sen har jag legat i sängen och löst korsord och så somnade jag en kvart också. Det var gött.

Hittade tips på 
DENNA sida, hur man kan göra med en sådan flasklåda som jag fyndade på blocket. Se vad fint:



Igår var vi också på vinden och jag fyndade massa gamla saker som jag slängt upp där.
Vi har en väldigt fin lampa där som vi ärvt av Chris farmor.
Den e väldigt fin men det e gammal el på den.
Var kan man få hjälp med att byta ut sådant?
Det hade varit väldigt fint att ha den i taket i vårat vardagsrum. :)

Hittade också en jättestor vit trasmatta.
Har sökt efter vita ryamattor på Blocket men dom går direkt eller så tar dom jättehöga priser och då kan man lika gärna köpa en helt ny.
Men det kommer att bli jättefint med trasmattan där så länge. :)

Nu ska jag kika på vad min gubbe gör!

Kram på er. Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback