2011-04-27

Onsdag

Idag var vi hos MVC.
Allt var bra, värderna och blodtrycket. Bebben sparkade som bara den.
"Oj, man ser hur hela magen skumpar" sa barnmorskan. :)

Igår var jag och fyndade en JÄTTESTOR spegel i Ulricehamn.
Jag skulle ändå till Borås och leverera massa saker och träffa min nyaste konsult så då passade jag samtidigt på.
Att skicka en Roll up bag tex. som jag levererade, bara det kostar lika mycket som bensinen dit bort så det e nästan värt att försöka leverera till flera på en och samma gång.
Träffade 3 personer på ett ställe och tre på ett annat. Perfect.

När jag fick se spegeln blev jag lite paff. Den var verkligen stor! Måste va 170 hög för jag e 163 och spegeln e längre än jag.
Jag ville ju ha en stor spegel så det var vad jag fick! :D
300:-



Här får ni se överdelen av den. :)
lite för trångt att få med hela spegeln på ett kort.
Ska måla den ikväll är tanken.

Det var lite roligt att försöka få in den i vår lilla bil men det gick fint! :)
Jag är jättenöjd!

Idag slipar min gubbe möbler igen.





Det fina bordet får sej en omgång.
Den är som vårat köksbord. Behandlat med nått hemskevax som sitter som berget.
Men den kommer att bli så himla fin när den e vit!

Nu har jag börjat spana på trappan... och golvena.
Hahaha! Oh my God jag e helt bäng. Jag ska göra om allt!
Vill ha vitlasserade golv och en vit trappa.
Funderar på hur jag ska kunna fuska med trappan så att jag får den vit på billigast, enklast och snabbaste vis.
Om jag behåller den fula mattan som sitter på och bara målar allt det övringa... Skulle det funka???
Hjälp mej någon som kan.
Våra grannar gjorde om sin trappa helt och dom sa att det var helt sjukt jobbigt och svårt att ens få bort mattan. Sen skulle det mätas nya mattbitar och få till så att dom satt snyggt.
Känner inte riktigt för nått sånt helvetes-jobb. Jag gillar ju snabba enkla göra om projekt. :)

Nu ska vi snart till Östhjälpen.
Dom öppnar kl. 15.00
Innan det ska jag byta om och packa klassväskan för kl 16.00 ska jag ha en facial i min studio!

Ha det bra!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror att det kommer se lite B ut om du inte byter mattan på trappen. Bättre att göra det ordentligt. Vi gjorde om en hel trapp i huset vi bodde i när jag var ca 15 år, och det var en grön hiskeligt ful och äcklig heltäckningsmatta som vi slet bort och sen slipade vi och lackade hela trappen.. Tog tid, men fint resultat!

Jag personligen skulle inte ha målat spegeln, kan lätt bli lite för mkt vitt och det är snygg om du bryter av och balanserar upp med ett annat material. Speciellt när du målar allt i samma kulör ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback