Det börjar ta sej...



Pilli pill... vilket jobb att slipa denna möbel! Oj oj...
Massa små snirklar, vinklar och vrån.









Nu står den och o torkar och imorgon ska jag flippa runt den (eller min man kanske helst) så att jag kan måla andra sidan. Sen e den klar...

När hyllan står på sin plats klar och fin vill jag ha en besticklåda och ett ställ för talrikar i den
På denna blogg hittade jag massa insperation:
http://detvitadarhuset.blogspot.com Sök på kök i hennes kategorier



Bild lånad från hennes blogg


bild google


bild google


bild google

Nu e det dax att sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carola

Hej!



Vart kan jag få tag på den smarta besticklådan i trä??

Du får gärna svara mig på min mail, jätte fin blogg!



Carola

2011-11-06 @ 08:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback