Klar!

Nu har vi slipat klart och målat byrån. Den blev verkligen jättefin! :) Nöjd.
En av hyllorna är också klar.
Den mörkare lilla hyllan blev konstigt rosaskimrande eftersom den var betsad så jag ska ge mej på den imorgon igen.
Chris har slipat nattduksborden så dom ska jag också måla imorgon.
Tar nog barnssängen och målar den med imorgon.

Före:



Efter:





In process:







Stackars alla som läser min blogg. De enda bilderna ni får se på mej e när jag har dom här fantastiskt vackra kläderna på mej! :D
Hahah!
Ska försöka ta ett kort på mej där jag ser lite normal ut. Kan ju ta ett innan jag ska på min klass. Då e man ju lite uppiffad iallafall.

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!



Det är fantastiskt och se allt du gör, allt som utvecklas och förändras... och se hur den lilla "Bebben" växer.



Ha en bra söndag!



Kati

2011-04-10 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback