2011-08-03

Onsdag

Tre veckor över - 0 dagar kvar till igångsättning

God morgon.
Kunde inte sova mer än till halv sex idag. Typiskt när man behöver det.
Jag får väl gå och försöka snart igen...
Men jag vaknar ju varje dag vid den här tiden så varför skulle det vara skillnad just idag?
Man hoppades ju iallafall. :)

Konstigt det känns att veta att nu ska vi åka och föda barn klockan halv tio. Att det ska börja då.
Att föda på Mölndal känns också lite nervöst. Jag har ju fött på Östra och känner mej hemma där.
Men alla säger att Mölndal e så bra så vi får hoppas på det. :)

Chris sover så sött där uppe så jag försöker hålla mej här nere så han får sova ut ordentligt.
Jag e mer orolig för honom än för mej själv eller barnet. :)
Min fina fina gubbe. Han är världens bästa.
Vilken stöttning jag har fått av honom under hela graviditeten! Jag är så tacksam och lyckligt lottad.

Nu är klockan sju.
Undrar vad han har satt klockan på?
Jag behöver lite frukost iallafall och göra lite matsäck åt oss så vi har nått att äta under dagen.

Hoppas nu att lille man inte trillskas när vi ska tvinga ut honom.
Hoppas vi slipper att sova på sjukhuset och fortsätta imorgon. Det vill jag inte.
Men jag har ju inte fått bestämma nått annat heller vad gäller denna förlossning så det skulle ju va typiskt om det skulle bli en sån utragen, seg process av allt detta.

Wish us good luck!

Puss och kram Katti


Kommentarer
Postat av: Maria T

Oj så spännande :) Håller tummarna för att det går bra och inte blir långdraget. Tänk snart har ni ert lilla barn hos er :) Hoppas du kommer orka med en uppdatering här senare :)



kraaam

Postat av: Therese

Lycka till tjejen :) När du kommer hem, hjälp mig gärna att sprida denna länk vidare! http://www.unicef.se/egna-insamlingar/businessladies

2011-08-03 @ 09:53:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu är klockan 10 och jag hoppas att det går bra idag. Ni finns i mina tankar och jag skickar all min kvinnliga styrka till dig Katti. Äntligen ska ni få möta ert barn! Kram



2011-08-03 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback