2011-08-06

Lördag

God morgon.
Det verkar som min morgonpigghet fortsätter så här efter graviditeten. :)
Lillen vaknade kl. halv sex och ville äta. Sen somnade han så sött igen.
Han har varit väldigt kinkig båda kvällarna och en bit in på natten. Då skriker han mest och vill inte ha bröstet. Men när han väl somnar så sover han sen resten av natten.
Första natten sov han från halv två till halv nio utan att äta. Nu sov han från ett till halv sex, åt och somnade igen.
Det känns bra. Det e ju skönt att få sova en lite längre stund på natten än så länge, men det ändrar ju sej tusen ggr om med små barn, så vi får se vad som händer.



Här är en bild på när läkaren gjorde undersökning innan vi åkte hem från BB.
Han ville inte va med på Facebook sa han och jag sa att jag bara tog kort på bäbisen och att läkarens kropp var det enda som kom med.
Okej sa han men man ska inte lägga ut bilder på barn när dom e nakna, det finns konstiga människor på nätet.
Som om jag skulle lägga ut massa nakenbilder på vår bebbe här...
Han gjorde ju läkarundersökningen i alla fall så vi fick åka hem.



Chris han somnade på golvet.
Han hade ju inte sovit så mycket. Halv tre var vi på BB och han kom tillbaka till sjukhusen vid halv åtta på morgonen. Vi var jättetrötta när vi kom hem.
Jag och bebben sov på soffan.



Vi vet fortfarande inte vad han ska heta.
Det lutar mot Eskil men ingen verkar tycka det namnet e fint... :D

Oj då. Nu skriker han där uppe.
Skriver mer sen.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Eskil är ju ett jättefint namn. Kom ihåg vad vi pratat om, det finns alltid åsikter som skiljer från det man själv tycker är ett fint namn.

2011-08-06 @ 09:36:38
Postat av: heidi

leo?

2011-08-06 @ 11:29:05
Postat av: Sussie

Zach? Tycker det är ett häftigt namn:)

2011-08-06 @ 13:14:58
Postat av: Smilla

Eskil är ju jätte fint!

Så länge ni tycker om namnet så ska ni strunta i vad andra tycker.

Postat av: Anonym

Eskil e Såå fint...

2011-08-06 @ 15:12:41
Postat av: N

Styrbjörn

Agaton

Sven-Gunnar

Bengt-Anders

Gusten

Jan-Chrizter

Waltram



...det var mina förslag. Bara att välja och vraka :P

2011-08-06 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback