2011-08-07

Söndag

I natt vaknade jag av värsta frossan.
Jag frös så jag skakade. Har fått lite mjölkstockning tror jag.
Eskil äter mest hela tiden. I natt har han ätit flera ggr.
Har man mjölkkörtlar ända uppe i armhålan? Jag har en större knöl där och en lite mindre. Ska ringa vårdcentralen imorgon bitti.
Ska till Mölndal och göra PKU också.

Idag var vi i Allum igen och handlade med lille Eskil.
Var på Apoteket och handlade bröstsalva. (Tack för tipset Ulrika A)
Handlade även fetvadd så jag kan ha som värmande inlägg i BH:n.
Sen gick vi in på Claes Olsson och köpte en termometer så vi kan se hur varmt vattnet blir när vi ska bada lille prinsen.



Digital termometer i form av badanka.



Sen kom Marita, Janne och deras Ellie och hälsade på och även min vän Jussi.
Vi fick en sån fin blomma av dom och jättesöta kläder med Kalle Anka på:





Av svärmor och svärfar fick vi jättesöta kläder igår och en supermjuk nallebjörn! :)
Glömde lägga ut bilder på det igår.





Av Chris brors familj fick vi en skitgullig elefant som man drar ut som ett dragspel så spelar den blinka lilla stjärna. Den har vi vid skötbordet och sätter på när vi byter blöja.
Han blir alldeles tyst och lyssnar. Det e jättegulligt! :)



Vi har också fått kakor av våran 93 åriga granne! :D
Hon e skitgullig och bor under oss. Chris brukar hjälpa henne att rensa hennes rabatter och skotta på vintern framför hennes dörr och hon är helt kär i honom. Hon kommer ofta med kakor som tack för hjälpen.



Chris e trött. Jag bäddade ner honom i soffan och gick ner här för att blogga.
Eskil somnade också som en stock vid mitt bröst. När vi hade besök var han vaken hela tiden och så lugn och bara låg i Chris famn och kikade. :)
Han e jättelätt att ha och göra med. Än så länge i alla fall. Världens sötaste. Gullunge.
Nu sover han så sött i sin säng:





Jag kanske också ska vila mej lite...

Ha en fantastisk dag idag!

♥ Katti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback