2011-08-09

Tisdag

Igår var en intensiv dag.
Natten till igår skrek Eskil till klockan fyra på morgonen. Vi var helt slut.

Dagen efter - på förmiddagen hade vi tid till PKU och hörseltest så då kunde vi inte sova då heller.
Stackas lille bebben. Dom stack han i båda händerna och fick inte fram nått blod. Då gick dom över till att försöka få fram blod från huvudet vilket dom misslyckades med också.
Till slut fick dom ge upp och skicka oss till en annan avdelning där dom försökte igen utan framgång. Jag fick amma i mellan och sen äntligen på tredje försöket och tre olika hål i huvvet på honom fick dom fram blod.
Det var inte alls kul. :(







Sen fick vi äntligen åka hem till slut och då tog vi en sväng in till Allum för att köpa fika.
Massa gäster varje dag! :) I like. Det är så roligt med besök.

Jag hann nästan bädda sängen innan min faster Merja och hennes Seppo, min kusin Emelie och hennes dotter kom på besök.
Fick så fina kläder och en blomma. :)
Efter en stund kom min kusins gubbe Boris också och sen kom Chris barndomskamrat Fredrik och hans Sandra som också ska ha barn om tre veckor.
Av dom fick vi också så fina byxor till lille Eskil. :)

Vi har hunnit bada Eskil också för första gången.
Han verkade tycka det var mysigt till en början men sen skrek han i högan sky så vi tog upp honom ganska snabbt.



Det var mysigare under handduken sen efteråt:





På kvällen var jag och sa hej till brudarna på Sommarunitmötet.
Ville hälsa en inadopterad konsult välkommen och visa upp lille Eskil lite. Åkte hem efter en timme.
Under den stunden var Eskil och pappa Chris på promenad i storstaden. :)



Inatt sov Eskil bra.
På morgon vaknade han varje timme och åt och jag matade honom och så somnade vi om varje gång.
Så höll vi på till klockan halv elva, sen orkade vi oss upp.
Natten till måndag tog knäcken på oss. Men som tur var fick vi en ganska bra natt i dag.







Vackrast i världen.

Hoppas ni har det bra idag.

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback