2011-08-11

Torsdag

Vill börja med att säga grattis till kusin Sanna som fyller år idag. Grattis! :)

Eskil sover i sängen där uppe och han har sovit så himla bra hela natten.
Chris har fått sova från tolv till nio och jag har sovit bra också även om jag ammar varannan timme. Det e himla käckt att amma liggandes. Då somnar vi båda två sen när han ätit klart. Mycket praktiskt. När han är mätt och somnat så kan jag även ta upp honom och gå och byta blöja utan att han vaknar.

När vi vaknat vid nio tog vi ett bad igen så lillkillen e ren och fräsh när vi ska till BVC kl. 14.
Då tyckte han att det var riktigt mysigt, till skillnad från förra gången vi badade. Han låg där och njöt och tyckte det var himla gött. :) Gullig!

Å han e så himla fin och vacker och söt.
Herre gud, hur kan man va så himla gullig?
Jag är så kär så jag vet inte var jag ska ta vägen. Vilken gåva. Han är helt underbar! ♥

Igår hade jag en klass i min studio.
Det gick jättebra.
Chris var på stan på promenad med Eskil och när jag var nästan klar med klassen så SMS:ade jag att vi snart var klara. Dom kom lagom tillbaka till min studio när jag var klar med klassen.
Då ammade jag och så bytte vi blöja.



Sen åkte vi hem och köpte pizza på vägen hem.

Nu ska jag nog gå upp och ta mej en dusch.
Ska försöka övertala min gubbe att åka och köpa lite kaffe. Det tog slut igår och det e ju hemskt. Man måste ju ha morgonkaffe nu helt plötsligt igen! :)

Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback