2011-08-12

Fredag

Hejsan!
I natt har Eskil sovit ganska bra.
Han somnade vid tolv och sov till fyra. Sen åt han och somnade om till klockan åtta.
Då gick Chris upp med honom och bytte blöja och under den tiden somnade jag som en stock.
Vaknade halv tio av att han skrek och ville ha mat.
Så jag har sovit rätt bra i natt. :)

I går var vi på BVC.
Allt var okej med lilleman.
Han har på 8 dagar växt förbi sin födelsevikt. Det var snabbt. Dom första dagarna efter förlossningen går dom ju ner lite i vikt. 
Han hade också växt på längden en cm! 
Men han äter ju som en tok så det e ju inte så konstigt kanske.
Den 18e ska i tillbaka.



Chris och Eskil i väntrummet på BVC



 

På kvällen kom min väninna Karin och hennes Toufic och tittade till lilleman och han fick en sån fin grodprins av dom. :)



Grannen mitt över kom springandes med en present också. :)
En CD skiva med barnsånger.



Massa gratulationskort har också kommit på posten.
Tack snälla allihop för alla fina presenter!
Vi är helt överösta av kläder, leksaker och blommor! Ni är fantastiska! ♥



Idag tänkte vi åka iväg på lite picknick.
Få se om vi kommer så långt. Tiden räcker plötsligt inte till längre. :)
Den tiden som blir över är man kåmig och sitter och glor i soffan.



Nu gnyr han lille man där uppe så det e väl dax för lite mat igen. :)

Ha en bra dag.

// Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback