2011-08-14

Söndag

God kväll!
Hoppas ni har det bra i stugorna.

Idag har vi haft besök två ggr om.
Ställde klockan på kvart i tio för kl. 11 skulle min väninna Veronika hennes gubbe och son komma och kika på lilla Eskil. Men jag var så himla trött så jag orkade inte upp förän tjugo i elva.
Hann städa undan lite innan dom kom och då satt jag och ammade utan byxor också så allt blev lite tokigt. :D
Chris var på väg hem från stan där han hade fotograferat bilar så han var inte hemma heller och kunde hjälpa mej.
Ibland e det lite mecka när man har små barn...

Vi fick jättefina byxor och en barbapappa-tröja av Veronika och Erik. :)
Eskil var vaken och glad ända till halv tre när han deckade som en stock.



Sen vid tre kom Soili, som är mina halvsyskons mamma och hälsade på.
Då hade ju Eskil precis somnat och han var så himla trött.
Vi försökte väcka honom efter nån timme men han var helt kåmig och ammade bara lite och somnade sedan om.



Av Soili fick vi en snuttefilt! :)
Och så fick vi en "Bok om mej själv"





Nu har jag försökt att sitta och ringa och boka lite men jag har ingen teckning. :(
Blir sur.
Får gå upp på övervåningen och göra det.
Imorgon är det tandläkare. Usch och fy. Gillar inte tandläkaren.

Ha en bra kväll.
Nu ska jag upp och ringa lite.

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback