2011-08-25

Torsdag

Årets största event inom mitt jobb håller på just nu för fullt.
Själva Seminariet är imorgon och övermorgon men idag har det varit Sales Director dagen och ikväll är det "Awardsnight" på Rondo vid Liseberg.
Jag valde att inte vara med på Rondo och på SD dagen det här året eftersom jag har en liten skatt på 3 veckor att ta hand om, men i morgon ska jag försöka vara med största delen av dagen och övermorgon.

Idag var jag med en timme efter Sales Director dagen när våran blivande Area hade träff med vår NIQ.



Utbildningen var på Gothia Towers





Det här året gjorde jag ett Rubinår.
Dom två andra åren har jag gjort Smaragdår.



Nya SD kavajen



Ikväll ska jag färga håret! :)



Köpte ny klänning.
Storlek 42.
Jag förstår med huvvet att jag inte kan begära att komma i min storlek 36-38 efter tre veckor men man känner sej sådär vacker... :(

Kram till er alla.
Nu ska jag upp och dricka lite kaffe.

// K


Kommentarer
Postat av: Therese

GAAH!! SÅ SNYGG FÄRG:) nu måste jag ju bli sales director ;)

Postat av: Erika

Hur fungerar det att vara föräldraledig när man har ditt arbete?

I min situation är det omöjligt att arbeta då jag inte har någon som kan ta hand om mitt barn.

Kollapsar hela verksamheten om man är föräldraledig på heltid under ett år?

2011-08-25 @ 20:19:44
Postat av: Anonym

Hallå... du är alltid vacker! Min första reaktion var...oj, vad hon ser fräsch ut fast hon är nybliven mamma.



Sonen är underbar och dina andra kids också förstås.



Kati

2011-08-25 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback