2011-08-26

Fredag

Hemma efter en intensiv, men kul, fantastisk och inspererande dag!



Scandinavium full med konsulter



Volvo eller mercedes? Vad väljer du?



Nu är vi inne i NIQ. Vår senior ska bli National. :)
Alla som har som mål att bli Stjärnkonsult detta kvartal i min unit får en sån här rosa pin som det står NIQ race på. Hojta om du vill va med så beställer jag en till dej!



MK bäbis
Eskil fick också va med på Seminariet. 3 veckor gammal. Men han fick bara va med utanför med sin fantastiska pappa. :)



Min fina power-partner Anna från Skåne och hennes William.
Vi fick en hel påse med massa kläder av henne igen!!



Två andra fantastiska MK män.



Gabbe - Annas gubbe till vänster. Jocke, Ulrikas man och Eskil



Jocke, Eskil - älskling 1 och min fina man - älskling 2
Det är så kul att Chris har hittat vänner genom mitt jobb! Hur häftigt som hellst.
Synd gubbar (och era gummor) att vi alla bor så långt ifrån varandra!



Anna - min kusin och konsult och Eskil.



Mina fina konsulter Sussie och Anna och jag.
Jag är så stolt över er!
Hoppas du gillar din gåva Sussie! Anna du får din gåva imorgon, för du försvann i MK havet av vackra kvinnor. :D
Alla som är med på stora event blir överösta med fantastiska gåvor - inte bara av mej utan från företaget också.

Själv har jag idag fått en vattenflaska, godispåse, den nya maskaran, den nya lilla compacten som SD.
Igår fick vi alla som köpt biljett till Seminariet den lilla compacten och LE Weekender Color Bundle!
Dessutom fick vi SD:s den nya produktguiden som går att köpa i webshopen efter Seminariet.
Med andra ord är hela min biljett betald eftersom vi fick så mycket gåvor.
Det lönar sej att gå på alla event!



Gubbarna var ute en sväng på stan medans vi tjejer var på föreläsningar.
Gabbe handlade en hel kasse med IFK grejer till sin lilla 6 månaders grabb. :)



Anna och jag.
En av mina bästa väninnor. Tänk att man kan träffar så fina människor genom sitt jobb!



Vi har alltid så himla kul!



Även fast vi träffas så sällan.



Anna, jag och våran senior Ann

Nu e det dax att gå och sussa snart...
Ska upp och kika om det finns nått i kylskåpet som kan tänkas åka ner i min mage.
Imorgon e det tidig uppgång.
Idag kom vi för sent... Så dumt. Kanske kommer vi i tid imorgon? Få se.. inte alltid lätt att planera med en 3 veckors bäbis. :)

Vilket fantastiskt jobb jag har.
Tänk om alla skulle förstå hur roligt och bra vi har det!

Gonatt till er!

Love K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback