Kvällen... eller natten kanske snarare.

Efter att vi varit och åkt med bilen i stan och lämnat brev på Skattemyndigheterna åkte vi till Ica och premiärköpte blöjor. Vilken upplevelse. ;) Heheh.
Sen åkte vi och köpte massa godis som vi mumsat på hela kvällen.

Eskil har sovit hela dagen.
Han har inte varit vaken mer än en halvtimme nån enstaka gång.
Har försökt att väcka honom lite i mellanåt men då har han bara ammat lite och sen somnat om som en stock igen.

Chris har blivit kissad på av honom tre ggr när han bytt blöja. :)
Jag har lyckats undvika detta fontänkisseri men man har ju hört talas om det av andra. Undrar när det blir min tur?
Han har också fått tråkiga hormonplitor på halsen och armväcken.
Det hade mina andra barn också och det gick bort efter en vecka men det ser ju så tråkigt ut.
 :(

By the way... Vilken snygg morgonfriss jag hade på bilderna i förra inlägget. :D
Sicken skönhet! ;)
Lovar att jag kammade mej lite innan vi åkte iväg men jag vet inte om det blev så mycket bättre.
Det e så trist hur man ser ut efter en förlossning. INGENTING passar. Kommer inte i nått - mer än alla gamla tråkiga graviditetskläderna som man e urtrött på. Magen e som en stor degklump och man ser helt färdig ut hela tiden.

Är inte så trött. Sov ju så himla länge juh!
Ska kanske gå upp och dricka lite te och ta mej en macka.





Ha det finemang!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det tog 5-6 månader efter förlossningen innan jag slutade känna mig som barbapappa. Tänk att det tar lika länge att bli återställd från en graviditet som det tog att vara gravid. Snart är det glömt! Kram

2011-08-14 @ 17:21:30
Postat av: Sanna

Ser fram emot att se lille underverket! Alice är tyvärr fortfarande så förkyld och hostig att jag inte vågar komma på besök ens utan henne. Vet ju inte om jag smittar. :(



Söt som socker ser han ut att vara på bild iaf och vad gäller namn - kör på det som känns rätt oavsett vad alla andra tycker! Jag gillar f'resten din farfars namn. Hade jag fått en pojk hade han absolut fått det namnet, om inte som tilltalsnamn så som andranamn.

Postat av: Carolina

Finisar, hoppas att allt e bra med er! många kramar

2011-08-16 @ 06:36:35
URL: http://alex-mammaslillahjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback