Mer mat!

Han ville bara ha mer mat...
Andra dygnet berättade dom om på BB - då vill dom äta hela tiden.
Ja, det kan jag skriva under på. Igår ville han bara ha tutte konstant! :)
Jag har ont. Har fått sår. Han får inte riktigt bra grepp, men jag har fått så med alla barnen och det löser sej efter ett tag. Just nu har jag en sån amningsnapp, en gummigrej som man lägger ovanför bröstvårtan så gör det inte lika ont.

Igår var min väninna Yvonne på besök.
Vi fick så fina gulliga kläder med grodor på av henne till bebben och en skål med godishjärtan. Hon e så söt Vonnis. Love!



Sara har varit på besök här varje dag också.
Det är deras pappas vecka nu men hon har velat komma hit varje dag och kolla till bäbisen lite.
Hon e jättegullig med honom och vill gärna hålla.
Sofia e lite mer reserverad. Hon bara kikade på honom lite och ville inte hålla eller klappa. :)





Min pappa skickade en jättebukett som hade en navelsträng till en mindre liten bredvid.
Den var lite rolig. :)





Min konsult Sussie från Stockholm skickade en söt igelkott! :)
Av Saras pappa och hans fru fick vi en söt boddy.

Tack för alla presenter! Va gulliga ni e allihop!


Kommentarer
Postat av: Johanna Holm

Har suttit och läst en stund om bebismage, dagar över tiden och när han äntligen kom. Vad mycket du skriver - imponerad! =)



Vilken underbart gosig pojke ni fått - han är ju helt underbart söt!!! Så kul med alla fina bilder. Den svartvita här ovan är ju ljuvlig!



Ha en härlig dag med den lille godingen! =)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback