2011-12-18

Söndag

Fredag
spenderade vi på Ullared.
Kom iväg rätt sent men det var nog ganska bra för det var inte så mycket folk då längre. Var där vid tolvtden ungefär...
Köpte massa julklappar, till barnen i familjen och till Eskil, Sara och Sofia.
Det var väldigt länge sedan jag var på Ullared sist så för mej var det nytt med alla ombyggnader. Vi åt jättegod lax på deras nya restaurang och sen åkte vi hem reda vid fyra.

Utanför restaurangen hade dom byggt upp hela Gekås med lego.
Rätt häftigt.







I restaurangen:







Kvällen ägnade jag mej till att slå in alla julklapparna.
Sen hämtade vi Sara hos sin pappa och åkte till Allum och köpte massa omslagspapper och snören.

Lördag var vi hos Chris bror och firade hans brorsdotter som fyllde år.
Vi hade köpt en porslinsservise till henne och hon verkade tycka att den var kul en lite stund iallafall... :)
Sen åkte vi hem och så fick vi besök av Chris bästis Fredrik och hans familj.
Jag gjorde kalkonpaj och så fick vi chokladkaka till efterrätt som Fredrik gjort.



Vi kollade på Så ska det låta och Downtown Abbey.

Idag har vi hunnit med att vara på Allum och kolla på Amy Diamond när hon var där och sjöng.



Efter Allum satte vi upp granen.





Ett himla meck att räta ut varenda gren!



Och dom säger att en plastgran inte barrar... men det gör våran!





Köpte Ljusbollar på Ikea för flera år sedan istället för ljus.
Dom e så himla fina och alla frågar var jag har fått tag i dom. Tyvärr finns dom ingenstans att köpa längre... inte vad jag sett i allafall.



Jag har bara silver och vitt i min gran.
Istället för glitter har jag pärlband av kulor och istappar i silver.



Sara ville såklart sätta på stjärnan längs upp!



Stjärnan längst upp är silvervit och hårig. :)



Och Eskil fick ligga på lekmattan och titta på... :)

Kanske hinner jag med ikväll att åka till min studio och hämta lite cellofanpåsar och göra massa fina presenter till mina konsulter! :)
Få se... annars blir det imorgon.

Ha en fantastisk söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback