2011-12-30

Fredag

Jag älskar min nya tvättmaskin!
Den e jättetyst och tar mycket mer tvätt än de som vi hade innan. I trumman där inne e det mindre hål och bubblor som gör att tvätten blir mer skonsam för kläderna.
Den e fantastisk. :) I love!

I love also my new hair!
De som känner mej vet att jag äger ungefär tre hårstrån på huvudet, så håret e med andra ord väldigt platt.
Volym finns icke i detta hår om man inte behandlar det eller lockar eller tupperar.
Gillar också när det e alldeles nyfärgat och kolsvart! Mina ögon lyser klarblåa då! :)

Eskil e stora killen nu.
Han visar med hela kroppen att han inte alls vill ligga på rygg utan vill komma upp. Han gör liksom en liten situps och böjer upp kroppen som en makaron. Han e jättestark! :)
Han har också lärt sej att greppa bättre och trivs bra i sin gåstol.
Han kan också nästan sitta! Han lutar väldigt mycket framåt men han rasar inte ihop! Sara och Sofia var 6 månader när dom kunde sitta. Eskil e nu 5. Kul med framstegen!
Vi har börjat ge honom banangröt och det gillade han direkt! :) Så nu får han det en gång om dagen.

Nyår ska vi fira hos faster i Dalsland.
Ser fram emot det! :)
Där e det lugnt och tyst och mörkt. Ibland kommer det nån enstaka bil. Vill man ladda batterierna på riktigt så ska man åka dit.
Det behöver jag verkligen. Ladda ordentligt. Skulle behöva en dunderkur av laddning och vara där i en hel vecka egentligen...



Dalsland - förra nyår




Kommentarer
Postat av: Ulrika Tidblom

Hej fantastiska Du!! Du har gjort min dag. Så mycket jag skrattade när jag läste din varg grej.

Många Kramar Ulrika

2011-12-30 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback