Trött

Är så trött, oj, oj... Vill bara sova helst! :)
Idag har jag tänkt att ta mej ut till affären och köpa kaffe men jag kommer inte så långt.
Varje gång som jag ska ta tag i det på riktigt så blir Eskil jättetrött och somnar! :D
Nu ligger han på sin lekmatta och sussar...

Han e lite förkylt. Usch och fy. Första förkylningen.
Inatt sov han dock bra men natten innan sov han jättedåligt och vaknade hela tiden. Det e vi ju inte vana vid. Han brukar ju vara så lätt...
Men men, som tur e så var det bara en natt. Nu verkar han mer nöjd och piggare.

Skriver inte så mycket om mitt jobb här på bloggen längre men jag jobbar på.
Jag får föräldrarpenning också men jag tar inte ut hel utan jobbar dom dagarna jag inte får ersättning.




Eskil har hittat sina fötter nu. :)
Amningskudden är också bra till massa saker. Här som stöd när han sitter. :)


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej Katti.

Jag tycker Johannes mest liknar Richard men har mina ögon =).

Gulle lille Eskil, visst går det så fort.

Trevlig kväll till er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback