2010-02-20

Söndag

Idag är jag ledig. :)
Från att ha klass iallafall men jag har en del administrativa saker att göra.
Har haft en helt fantastisk arbetsvecka. Nöjd.
Imorgon ska vi ha make up på unitmötet och det kommer massa folk som ska få prova make up. Kul.

Bebben har varit lugn igår och idag men dom andra dagarna har jag känt honom ofta. Det e gulligt. Han sparkar små gulliga kickar än så länge.
Mindre gulligt blir det sen när dom kickar en i revbenen och är dubbelt så stora. Det gjorde Sofia när hon låg i magen och jag hade så jäkla ont!
Vi kallar bebben Jondalar. :D Har ni läst Jean M Auels böcker om stenåldersflickan Ayla? Hon träffade en man som hette Jondalar.
Jag måste alltid skämta om allt...

Snart börjar reprisen på Melodifestivalen. Tänkte gå upp och glo på det först innan jag ska sätta igång med min 6 most important.
Kunde inte se det igår eftersom jag hade klass.
Innan har jag alltid bojkottat melodifestivalen för jag har helt enkelt inte stått ut att se på det. Har dock alltid gjort ett tappert försök att stanna kvar men det har bara inte gått.
Det här året tycker jag ändå att det har varit relativt bra.
Självklart har det varit mycket skit men iallafall någon bra låt med varje gång.

Så ni får ha en fantastisk söndag!
Kram på er!

// Katti och Jondalar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback