2010-02-23

Onsdag

Idag fyller mina syskons mamma år. Grattis Soili!
Imorgon fyller min lilla tös 10 år.
Grattis till henne. Vi ska fira det på lördag vid fyra med lite kalas för släkten. För sina vänner ska hon ha kalas hemma hos hennes pappa på söndag.

Var just och hämtade paket på huvudkontoret. Lite analyskort och böcker bara.
Solen lyste så härligt och det kändes som vår - så länge man satt inne i bilen för när man klev ut ur den var det iskallt.
Nu e jag väldigt trött på vintern. Har aldrig gillat den och kommer aldrig att göra det. Vinter e blä.
Jag fryser ju till o med på sommaren ibland så vinter e lixom inte min grej...

Lille Jondalar han sparkar mest hela tiden. Det e jättegulligt.
Tyvärr kan inte Chris känna nått och varje gång han lägger handen på blir han helt stilla i magen.
Typiskt.
Igår när jag stekte pannkakor och hela familjen satt vid matbordet så hoppade jag runt lite och skojade och då var det som han där inne ville va med för han började rocka loss som bara den. :)
Ibland har jag fått rejäla kickar. Sånna som man känner riktigt ordentligt men oftast e det bara små puffar.

Jag tar ju himla dåligt med kort...
Men nu posade jag lite här så ni får kika på magen.

Kram på er!

// K


Kommentarer
Postat av: Therese

vilken fin mage du har :) och du är också fin, såklart :)

hur mår du nu? och hittar du några kläder som passar att jobba i? antar att dräkten är lite trång :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback