2011-02-18

Fredag

Det är fredag...
Hela vecka har gått i ett naffs.
Jag sover himla dåligt på nätterna. Vaknar vid fyra, innan Chris ska upp. Han brukar gå upp efter fyra nån gång.
Sen kan jag inte sova, men jag e ju trött så jag ligger och vänder och vrider mej. Ofta är jag också då väldigt hungrig men känner bara att jag vill sova, inte gå upp och börja mecka med frukost. Vid kanske sex somnar jag igen och så vaknar jag ungefär vid nio.
På kvällarna e jag sedan jättetrött och nästan hela dagen med.

Chris e lycklig för att vi ska få en pojk. :)
Jag med såklart. Jag har ju redan två flickor och Chris har en så det är ju roligt med lite omväxling.
Namnet är dock en annan sak...
Chris vill bara ha massa amerikanska namn som Leroy eller Jeffery och Aston...
Jag gillar mer mjuka gulliga namn som Albin, Hugo, Leo, Noah, Vilmer. Nått mjukt och gulligt iallafall.

Nu e det dags att åka iväg och posta lite paket.
Ha en bra dag!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig själv! Vad kul med ett nytt litet liv... det finaste på hela jorden...dessa små gåvor.



Trevlig helg!



Kati

2011-02-19 @ 09:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback