2011-01-09

Söndag

Det var en väldigt trevlig kick off.
Vi bodde jättefint och på Södra berget är det jättefin utsikt.
Man blev taggad som tusan så idag har jag suttit och bokat massa klasser och e redo att träffa massa nya kvinnor. :) Känns jätteroligt.
Efter eventet vid klockan halv sex åkte vi hemåt och jag var hemma fem på morgonen.
Är lite seg idag! :D









Nya Sales Directors krönts. :)

Magen växer så det knakar.
Imorgon ska vi göra Kub-test och få se på ultraljud igen.
Efter det ska jag och tre konsulter åka till Lidköping och ha en liten egen Kick off med två kollegor där.
Ska bli roligt! :)

Jag har fortfarande inte lyckats ta nån bild på mej själv och min nya frisyr...
Det får väl bli nästa projekt då. :)

God natt på er alla fantastiska!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: therese

kul att träffa dig! :)

Postat av: Anonym

Jaaa, det var en hääärlig Kickoff, och det var härligt att träffa DIG igen!

Gosigt med magen - så spännande! Kram din SD kollega Carina.H

2011-01-12 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback