2011-01-11

Tisdag

Hejsan allihop.
Kub-testet gick jättebra och sannolikheten för kromosomfel var låg så det kändes bra.
Lille knoddas ville inte vara med att lägga sej till rätta för den låg på tvären. Ja, alltså med huvudet utåt och benen in mot min rygg och då var det svårt att få en profilbild.
Jag fick gå, hoppa, skumppa och göra massa konstiga övningar för att den skulle vända sej men icke. Det ville vi inte alls... :) Enveten som bara den.
Det var jätteroligt att få se hur det ser ut där innen igen.
En riktig liten boxare. Händerna for upp och ner och så hade den svalt lite vatten visade barnmorskan i den lilla magen. Hur gulligt som hellst.
7 centimer lång, 13,2 veckor.
Efter att allt var över mådde jag superilla.

Sedan var det dags att åka till Lidköping.
Där hade vi en Kick off och tre av mina fantastiska brudar var med.
Det var jätteroligt att se hur Ulrika och Ulrika hade det.

Idag blev min klass ombokad.
Det blir lite administrativa saker att göra istället och så ska jag ringa några som vill ha ny tid till klass.
Har inte så många tider att erbjuda mer den här månaden. Det e fullt varje dag.
Nu kör vi brudar!
Kom igen. :)

Kram på er alla!



// K


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Var länge sen jag skrev ngt till dig men hela grejen med att läsa bloggar och kommentera har blivit lite åsidosatt. Stort grattis till graviditeten! Är ju själv gravid i vecka 31, spännande är det!



Hoppas du får må bra resten av graviditeten.



kram

Postat av: Anonym

Skönt att allt gick bra och att din konferens var kul.



Ha det bra!



Kati

2011-01-12 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback