2011-01-13

Torsdag

Jag e bara trött, trött, tröööött...
Hela tiden.
Känner mej helt oinspererad att skriva nått. Vad ska jag skriva? "Hej jag e trött igen".
Hehe.
På nån gravidsida stod det att det skulle gå över med trötthet ungefär nu men jaha? Njäe... inte då.
Jag har lovat massa bilder på mitt nya armband och mitt nya hår men jag e ju slöast i Sverige just nu.
Ialllafall på att fixa i ordning mej i håret, hålla på ta kort och så vidare.

Jag har ägnat den mesta tiden och orken till att boka klasser.
Hela januari e fullsmäckad, men det finns en och annan lucka här och där.

Nästa helg e det Leadership conferense i Stockholm Grand hotell.
Sen ska vi ha 80 talsfest på Café opera.
Vad ska jag ha på mej? Jag e en riktig tjocksmock. :D

Nu ska jag upp till min gulliga gubbe... Han tittar på James Bond.

Ha det trevligt.

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback