2011-01-29

Lördag

Min kusin e här på besök.
Vi rantade runt hela stan igår och jag var så himla trött så jag visste inte var jag skulle ta vägen.







Vi drömde oss bort i diverse fantastiska inredningsbutiker. :)





Vi var inne i den här butiken på Linnégatan / Haga och såg ett gammalt bord som kostade endast 33.000 kronor! :D



Det var länge sedan jag frös så mycket. Fy bublan va kallt! :(
Var och åt Indisk mat också och det var gott men inne i restaurangen var det också kallt så jag satt med jackan på och åt!



Så här glada var vi där... Jag med jacka på. Marjo var modig och tog av sej sin jacka!

Idag har vi strosat runt på Allum och min kusin har shoppat loss igen. :)
Sedan fikade vi på det nya fiket mitt inne i smeten.







Nu ska vi snart till Chris bror och äta taccos.

Ha det bra idag!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh...vad super mysigt!



Kati

2011-01-29 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback