2011-01-31

Måndag

Tänkte gå och lägga mej igen efter att jag lämnat kidsen på skolan men det blev inte så...
Jag satte mej här vid datorn istället och skrev lite viktiga mail, sen gjorde jag varma mackor.
Nu e det ingen idé längre för kl. 12 har jag min första facial.

I helgen var vi hos Chris bror och hälsade på.
Vi fick taccos och hade väldigt trevligt.







Carl och Oscar

I går åkte vi på guidad visning på Gunnebo slott.
Det var mycket trevligt.
Sedan åkte vi hem och åt kyckling och sedan var det dags för Marjo att åka hem till Luleå.
Tack för denna gången!
Kom snart igen. Jag lovar att va lite piggare nästa gång! ;)









Kolla på oss två... e vi släkt eller?





Nu ska jag packa väskan!

Kram på er!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback