Miksi kaikki kaunis katoaa



From:
http://lyricstranslate.com

Finnish

Kaikki Kaunis Katoaa

Sinua vielä täällä muistelen/
anna anteeksi sua ymmärtänyt en/
olin sielultani rikki, lapsi kohtalon/
joka silloin tiennyt ei mitä rakkaus on/

Muistan kuinka toisillemme luvattiin/
Sua ilman kuolen tai joudun helvettiin/
kanssasi sain täällä hetken olla onnellinen/
kaikki kaunis katoaa nyt mä tiedän sen/

Miks kaikki kaunis katoaa?/
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin/
en rauhaa sielulleni saa/
vaik sut sydänmeeni silloin hautasin/

Nousee muistot, kuin kuolleet haudoistaan/
tänä yönä juhlimaan ja laulamaan/
kunniaksi ystävyyden ristinmerkin teen/
se on jotain joka sulle merkitsee/

sataa lunta hiljaa tähän kaupunkiin/
sun kasvos nään kun katson taivaisiin/
hetken ennen kuolemaa ikuisuuden tajuan/
kuinka paljon sua rakastan/

Miks kaikki kaunis katoaa?/
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin/
en rauhaa sielulleni saa/
vaik sut sydänmeeni silloin hautasin/

vaik kaikki kaunis katoaa/
ei muisto ystävyyden kuole milloinkaan/
ei levottomat rauhaa saa/
tänne etsimään jää toinen toisiaan/
Miks kaikki kaunis katoaa?/

Miks kaikki kaunis katoaa?/
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin/
en rauhaa sielulleni saa/
vaik sut sydänmeeni silloin hautasin/

Why all the beautiful disappears
The memory of friendship never dies
The restless won’t get peace
Here to stay to look for each others

Miks kaikki kaunis katoaa?/
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin/
ei levottomat rauhaa saa/
tänne etsimään jää toinen toisiaan/

-----------------------------------------------

English

Why all the beautiful disappears

I’m still remembering you here
Forgive me I didn’t understand you
I was broken from my soul, child of destiny
who didn’t know back then what love is

I remember how we promised to each others
Without you I’ll die or go to hell
Here with you for a moment I got to be happy
All the beautiful disappears I know it now

Why all the beautiful disappears?
Love ones are taken from us too early
I don’t get peace for my soul
Even though I buried you in my heart then

Memories rise like dead ones from their graves
to celebrate and sing tonight
To friendship's credit I make the sing of a cross
It’s something that matters to you

It’s snowing quietly to this city
I see your face when I look up to the heavens
A moment before death I understand eternity
How much I love you

Why all the beautiful disappears?
Love ones are taken from us too early
I don’t get peace for my soul
Even though I buried you in my heart then

Altough all the beautiful disappears
The memory of friendship never dies
The restless won’t get peace
Here to stay to look for each others
Why all the beautiful disappears

Why all the beautiful disappears?
Love ones are taken from us too early
I don’t get peace for my soul
Even though I buried you in my heart then

ei muisto ystävyyden kuole milloinkaan/
ei levottomat rauhaa saa/
tänne etsimään jää toinen toisiaan/

Why all the beautiful disappears?
Love ones are taken from us too early
The restless won’t get peace
Here to stay to look for each others


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert ..

2011-01-22 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback