2011-07-01

Fredag

Ny månad!
Juli.
12 dagar kvar till beräknad förlossning. Helt crazy! 12 dagar... inte ens 2 veckor.
Igår åkte vi som sagt och hämtade Chris på kvällen och hade packat väskor så att vi skulle åka direkt därifrån till stranden för att bada med Sara. Men när vi var på väg hem blev jag helt galet hungrig och började skaka. Jag var tvungen att åka hem och så åt jag som en häst! Har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv! :D
Bebben tar allt och jag får det lilla som blir över. Blir det inget över så får jag inget kanske?

Men sen kom vi iväg i alla fall till stranden och det var helt sjukt kallt!
Satt på stranden och frös. Chris frös också och om han fryser då är det KALLT!



Sen kom vi hem lagom till Ernst. :)
Gillar Sommar med Ernst. Tycker det e bra.

Efter det ägnade jag mej mest åt packning av barnens kläder och tvätt. Tvättade till sena natten.
Sara och Sofia var helt hispiga. Mest Sara kanske men hon lyckades somna till slut i alla fall och vaknade innan klockan ringde - tjugo över fyra i morse.
"Mamma nu är snart klockan halv fem! Vi måste upp!"
Det var bara att se glad ut och hoppa upp och göra lite frukost.


Två förväntasfulla gullegrisar som sitter och väntar på att bli inscheckade vid gaten.

När vi kom till flygplatsen vid kvart i sex så var det proppfullt med folk!
För att kunna checka in sej på självincheckningen var det köer som var hur långa som hellst.
Fick lite panik eftersom vi var lite sena förra året Sara och Sofia skulle till mamma.
Men dom kom med iallafall och nu är dom hos mamma i hennes sommarstuga i Överkalix. Dom hade tydligen åkt och badat inne i Överkalix i utomhuspoolen som finns där. :)

Fick ett MMS från mamma:


Nu ska jag jobba lite med att ringa.

Ha en bra dag.

Kram K


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!



Jag har inte glömt dig :o) Blomningen börjar avta snart så snart så skickar jag skotten. Hoppas annars allt är bra med dig och "lilla" magen :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback