2011-07-03

Söndag

I natt vaknade jag klockan två och var tvungen att kissa. Sen sov jag till åtta! Wohoo!
Det har inte hänt på flera veckor. Jag vaknar oftast fem och e vaken i flera timmar. Sen somnar jag om, men sömnen blir väldigt hackig.
Nu känner jag mej ganska utvilad.

Filmen vi såg var väldigt bra. Den var både sorglig och rolig. Rekomenderar. Hyr den!
Den var nominerad till 12 oscars varav den fick Oscar i kategorierna bästa film, bästa regi, bästa manliga huvudroll och bästa originalmanus.
King´s speetch.
http://www.imdb.com/title/tt1504320/


bild Google

Efter filmen spelade vi SkipBo.
Det var trevligt. :)

bild google

Var hemma vid tolv ungefär.

Idag ska jag ha en facial i min studio med en tjej som bor här i Partille.
Sen ska jag ha en till i kväll i Borås.
Annars händer inte så mycket här.

Bebben den sparkas på mej hela tiden... eller i mej... :)
10 dagar kvar.
Nu e det segt att vänta, även om jag är beredd på att jag ska gå över.
Får hitta på massa att göra, då går tiden fortare.

Men nu ska jag slöa en stund innan jag ska jobba.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback