2011-07-05

Tisdag

Igår hade jag en facial utanför Borås och på kvällen var det Sommar - unitmöte. Det var så himla bra! :)
Jätteroligt att samarbeta med andra directors och se hur dom gör. Man får massa insperation och man lär sej massor!

Idag är det klass på kvällen i Bollebygd.
Imorgon har jag jättespäckad schema.
Först e det MVC 11. Halv ett ska jag träffa min redovisningskonsult. Sen ska jag vara i Borås kl. 14.00 och ha en facial med två. Halv sex ska jag träffa två stammissar. :)
Jag kommer att vara trött! :) Men det gör inget.

Nu e det en vecka kvar till beräknad förlossning. Eller 8 dagar.
Hur crazy e inte det då?
Känns inte som att vi ska ha en bäbis. Det känns helt overkligt.
Han sparkas mycket och rör på sej. Man kan se hur ett ben åker fram och tillbaka. Det e lite läskigt. Värsta alien. :)
Men nu längtar vi mycket. Hoppas han kommer SNART så jag slipper gå över alldeles för många dagar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Och nu har vi bytt bilstol till Alice så ni kan få babyskyddet! phew Jag var ju enna orolig att vi inte skulle hinna byta stol innan du poppade. ;P

Postat av: Anna Gustafsson

Ville bara säga lycka till när det nu snart är dags!Kram Anna

2011-07-06 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback