2011-07-07

Torsdag

Tokiga jag kunde ju inte alls gå och lägga mej igår efter att jag gjort föranalyser.
Jag gjorde paj av dom sura jordgubbarna. :)
Pajen var helt galet god!





Till paj ska man ha galet mycket vaniljsås! :)

På våran franska balkong trivs småfåglarna.
Dom brukar sitta där och "sola". Då brer dom ut stjärtfjädrar och vingar och "ligger" ner på räcket. Det ser väldigt roligt ut. Har försökt att försiktigt resa mej för att hämta Chris kamera och ta kort men det e helt kört. Då sticker dom direkt.
För några dagar sedan fick jag iallafall tagit ett litet kort med min mobil.





Söta! :)
Försökte zooma. Blev sådär! Men man ser att det e en fågel där i alla fall!

Idag har jag en klass på kvällen.
Nu på förmiddagen hoppas jag att mitt paket ska bli klart så att jag kan hämta det. Då ska jag packa massa paket som ska skickas iväg till kunder.
Annars tänkte jag ta det lugnt.
Blev en lång dag. Gick inte och la mej förän efter tolv. Värsta piggelinas hela dagen och kvällen!

Hoppas ni får en fantastisk dag!

Tack för alla fina kommentarer! :)

Love K


Kommentarer
Postat av: Zambo

Kan vi inte käka paj idag..? Vore hemskt trevligt :-)

2011-07-09 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback