2011-07-09

Lördag

Idag har jag gjort soppa. Det var så himla gött.
Tänkte städa lite men det har jag inte orkat alls. Vilken slödag! Oj oj. Det behöver man ibland. Sånna här dagar när man gör absolut INGENTING.

Nu kom min gubbe hem och då tänkte jag mej att vi skulle åka och köpa blåbär så jag kan göra paj igen och MASSA vaniljsås! :)

Mamma ringde från Turkiet. Dom hade blivit rånade på hennes Visakort!
När hon stod vid automaten var det nån som bara norpade den ur handen på henne och sprang iväg!
Jäkla människor det finns!
Som tur var hade hon med sej massa gamla söndriga guldsmycken som hon hade tänkt sälja ändå så det gjorde hon och fick 8000 för dom! :) Hon hade trott att hon skulle få 3 kanske på sin höjd.
Man e inte safe nån stans... Tråkigt!

Men nu ska jag åka och köpa bär!

4 dagar kvar nu.
Inga förvärkar, inga känningar... Han trivs bra där inne...

Ha det fint. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback