2011-07-12

Tisdag

Igår åkte vi till min kollegas sommarhus på Hönö.
Det var väldigt fint där. :)





På kvällen var det unitmöte.
Min konsult från Stockholm är här på besök så det var väldigt trevligt att träffa henne också eftersom vi inte ses så ofta.

På kvällen såg vi Starwars på TV och åt pannkakor med jordgubbar. :)

Igår vaknade vi vid 8 men sen somnade vi om och sov till halv tolv!
Idag vaknade jag med tuppen såklart, klockan halv sex på morgonen.
Men jag hinner väl kanske somna om igen? Hoppas.

Har en make up kl. 11 i stan och sen en facial på kvällen.
Imorgon har jag make up igen. Då e det beräknat att vi ska ha barn. Jag kanske får åka direkt från Make up:en till BB? :) I wish...

1 dag kvar
Så det ska vara dax imorgon alltså...
Helt galet. Känns inte alls som att vi ska ha barn än. Känns mer som om jag var i 6:e eller 7:e månaden.
Den här dagen har man ju väntat på och nu när den e här så känns det helt overkligt. Redan lixom... Hur kan det va möjligt.
Nu vet man att det är max två veckor iallafall för om han inte vill komma ut själv då sätter dom igång en.
Jag mår fortfarande bra.
Är svullen på benen och på fötterna. Halsbrännan börjar bli väldigt jobbig. Igår kväll var den hemsk.
Har kunnat undvika ta medicin mot det men igår var jag tvungen.
Imorse - nyss - hade jag det med, men det blir lite bättre när man sätter sej upp.
När det e varmt blir jag väldigt cranky! :D Och jag blir väldigt varm snabbt. Vi brukar skämta att jag blir som Aretha Franklin i Snickers-reklamen när det e varmt. "Can´t you turn the AC on?! I´m dying back here!"

För övrigt händer det inte mycket mer.
Ha det fint idag!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback