2011-07-13

Onsdag

Idag är det den magiska dagen som man har gått och väntat på! :)
I kallendern står det "Vi ska ha bäbis" med ett hjärta runt.
Tänk om man verkligen visste vilket datum han kom på riktigt.
Just nu har han hicka i magen.



Jag försöker ha massa saker inplanerat för då blir inte väntan så lång. Sen försöker jag också att aktivera mej så mycket som möjligt. Gå, lyfta och hålla på.
Jag får ju lite ont men då kanske han kommer snabbare? :)
Man kanske e dum? Jag tror inte man egentligen kan påverka jättemycket när bäbisar vill födas.

Försöker att inte tänka på det så mycket för annars blir det ju skitjobbigt att gå och vänta. Just nu ser jag fram emot fredag. Då börjar Chris sin semester och det e så mysigt när han e hemma. Vi hittar alltid på massa roliga saker, åker iväg nån stans på äventyr.

På nått sätt känner jag mej väldigt lugn nu.
Är i mål liksom. Har gått hela tiden ut och ingenting har hänt. Han är "klar" - inga problem på vägen. Nu får han komma - välkommen. :D
Jag var orolig i början med Sara och Sofia också men den här gången har jag kanske varit lite extra orolig eftersom det inte gick så bra förra gången.

Chris är så förväntansfull. Det är jättegulligt. Jag blir alldeles rörd. Han pratar massor om vad han och lilla killen ska göra sen och hur roligt det ska bli att köra han i vagnen och sånt.

Nu får jag väl kanske gå upp och äta lite frukost.
Sen e snart dags att åka till Borås och jobba.

Hoppas vi inte hörs imorgon! ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback