2011-07-19

Tisdag

Nu e allt som vanligt igen...
Känner ingenting. :( Bara lite hunger. Trött e jag också men jag envisas med att vakna vid fem, sex varje dag ändå.
Vi var helt slutkörda efter vår lilla pers igår. :)
Chris e så himla fin. Han stöttar och finns där hela tiden och frågar hur det är, masserar min rygg och försöker underlätta. Vilken fantastisk man jag har. Jag är så lyckligt lottad. Blir alldeles rörd.
Stackars honom, han blev allt bra stressad. Och så var det bara falskt alarm... Typiskt...
Var nästan säker på att vi skulle ha bebbe idag. Men men, vad finns att göra?
Foglossningarna verkar ha släppt iallafall. Det e skönt. Hade så himla ont hela dagen igår.
Nu sparkar han som bara den i magen.
Vaknade på natten av han levde om som bara den. Det har jag inte gjort innan. Han brukar sparkas lite när jag lägger mej men sen sover han och är lugn när jag sover. Han kanske var missnöjd med att fått bli kramad av massa värkar en hel kväll? :) Hade jag oxå varit. :D

Om det inte händer nått idag så är planerna att åka och hälsa på svärmor och svärfar.
Kidsen kom hem i går. Vi hämtade dom jättesent vid halv elva på flygplatsen.
Sara var jättelessen och saknade mommo och dom somnade inte förän vid tolv ungefär.
Idag är det tänkt att dom ska till sin pappa.

Jag får väl gå upp och äta lite.

Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback