2011-07-23

Lördag

Här sitter jag...
10 dagar över nu
Jättekul. Not.
Hade någon enstaka fjösvärk igår som var lite halvmesiga men inget mer. Dom kom lite då och då men det blir liksom ingenting och dom känns ingenstans.
Bebben blir helt tokig efter att jag har haft en värk. Han gillar det inte alls.
Igår kväll när vi skulle sova var han tvärilsk och sparkade och ålade sej som en galning i magen. Hela magen hoppade som bara den hur länge som helst.
Nu e det lugnt som bara den igen.
Suck, suck...

Tog tag i stolarna i går kväll. Nu e dom klara allihop! Jeeej! :)





Vad varmt det var igår hela dagen!
När vi skulle lägga oss var det helt klibbigt kändes det som.
Hoppas det inte regnar idag.
Vad ska man hitta på?
Chris tycker att jag ska danska magdans för honom som Shakira. Då tror han att bebben kommer att komma ut. I ren förskräckelse i så fall möjligtvis... :D
Ne, inget verkar hjälpa. Han bestämmer redan i den här familjen.

Kram på er! // K


Kommentarer
Postat av: Emma e

Jag tycker det va bra ide av Chris :) Magdans kan sätta igång. När jag dansade orientalisk magdans så berättade våran danslärare om kvinnor i öknen. Där använde dem sig av dansrörelser för att komma igång. Så testa att stå upp och göra rörelser med höften som en liggande 8 (som evighetstecknet) för nu tycker jag att det är dags att han kommer ut :)

Sköt om dig!

Kram Emma <3

2011-07-23 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback