God kväll

Vi tog en promenad upp till kusin Sanna och sen till kiosken och hämtade paket som mamma hade skickat till barnen i hopp om att det skulle stimulera igång lite värkar men glöm det!
Promenaden gick lättare än någonsin. Fick inte ens några foglossningar och jag kändes fjäderlätt.

Annars har vi inte gjort ett endaste dugg.
Kollat lite på tv och gjort mat...

I morgon efter min make up tänkte jag att vi skulle dra till Botaniniska trädgården.
Sanna och hennes kids skulle dit så då tänkte vi att vi kanske kunde hänga på. Om hon inte ska dit så får vi åka dit själva. :) Det känns som en bra idé. Soligt och varmt ska det bli imorron också.
Vi tar emot alla idéer! Bara vi hittar på nått! Det e helt öde att bara sitta hemma.
Kom med fler förslag!
På fredag eller lördag tänkte vi faktiskt kanske ta Liseberg om inte ungen har tittat ut än.
Där finns många parkbänkar så jag kan sitta och kidsen kan springa runt själva.
Om vi tar Liseberg på fredag så har vi alltså program för tre dagar framåt.
Känns ju bra. :)



Sara på Liseberg förra året.

Ha en bra kväll och natt nu allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback