God morgon igen!

Jag gick upp vid kvart över åtta för att väcka min gubbe men jag somnade bredvid honom.
Sen vaknade vi vid halv elva av att telefonen ringde.
Då var jag riktigt vrålhungrig så det blir frukost direkt.

Har kollat runt på snuttefiltar länge i affärer men det e ju helt sjukt dyrt.
Jag betalar inte 300 spänn för en bit flanell.
Men nu hittade jag på nätet en sida med massa snuttefiltar för bara hundra kronor.
Jag vill ha helt vanliga flanellfiltar. Inga konstiga dockor eller etiketter på. Sånna som man både kan ha som snutte eller tunnare täcke.

http://www.annaaxel.se/index.php?cPath=94_169



Bestämde idag att Chris skulle bestämma vad vi skulle hitta på. :)
Då bestämde han att vi skulle åka med Älvsnabben till Röda sten. Men sen ringde barnens pappa och undrade om inte barnen kunde få följa med dom till Kåsjön och bada. Det vill barnen hellre göra kan jag tänka mej så nu e vi snart barnfria.
Så frågan återstår igen... Vad ska vi göra?

Långtråkiga dagar...
Hoppas dom sätter igång mej imorgon.
Jag ska gnälla riktigt ordentligt. Bara vi får det överstökat nu. Det här e inte alls kul...

Ha det finemang!

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: carolina

Hejsan Katti! Kul att springa på dig å chris på allum. Hoppas att allt e bra med er. Kollade in hemsidan anna & axel.. bra priser. Ha det så bra! Ta hand om er! Kram Carro

Postat av: Sanna

Eftersom du inte vet hur du ska få tiden att gå skulle du ju kunna åka och handla flanelltyg på t.ex. Myrins och bara sick-sacka kanterna så har du billiga snutte/täcke.

2011-07-30 @ 10:16:02
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback