Nu e sängen vit!

Vad ska man göra liksom?
OMG va tråkigt vi har det. Ingenting på TV heller... :(
Desperat försöker vi hitta på massa saker att göra men tiden går snigelfart i alla fall...
Så vi tog tag i sängen... Kökssoffan som är ombyggd till gavel och fotända. Det tog endast tre timmar att få den klar! Hur lätt som hellst! :)
Den blev verkligen jättefin!



Bort med madrasserna och sänglådorna





Rugga lite på ytan med slippapper



Sen var det bara att börja nån stans





Klar! :)

Jag är mycket nöjd med resultatet.
Nu ska den bara torka till sej ordentligt även om den redan e helt torr. Men jag väntar lite extra.
Sen ska madrasserna i igen och så kan vi sova.
Men sömn känns lite avlägset för tillfället... Har ju sovit en hel del idag...

Gjorde spagetti och köttfärs idag. Jag var riktigt sugen på spagetti.
Till efterrätt blir det cokladpudding och grädde. IGEN! :D

Om jag hamnar på förlossningen idag kommer dom nog att undra vad fasen jag har sysslat med.
Mina händer och fötter är helt vitfläckiga av all målarfärg. :)

God natt till er alla!

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback