Tillbaka hemma

Nu e vi tillbaka hemma igen.
Får åka in igen på måndag kl. 9

Ingen bra dag idag. Jag bara grinar och det känns riktigt jobbigt. Grinade redan innan vi kom in på Östra i bilen och sen grinade jag som en gris vid ultraljudet. Det var väldigt pinsamt men gick inte att hejda.
Jag är nog väldigt trött också, kanske därför?
Så på måndag ska vi in igen och göra samma sak och sen sätter dom igång mej på onsdag senast om inte alla värden drastiskt har försämrats på måndagen.

Nu e Chris iväg och hämtar pizza. Jag orkar inte ställa mej och laga någon mat.





CTG apparaten strulade så dom fick börja om flera gånger.
Till slut bytte dom apparat så jag fick en ny.





Nu ska vi käka pizza... Är riktigt hungrig.
Klockan e ett och vi har varit där sen kl. 9

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Komsi komsi :)

2011-07-30 @ 13:38:47
Postat av: Sanna

Äsch, vad surt! :(

Postat av: Therese

Inte kul att gå över sådär mycket, men ja.. snart kommer den :)

2011-07-30 @ 19:27:32
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback