Tristess...

Fy va trist det e att bara gå och vänta...
Vi drog till kusin Sanna och tog en kopp kaffe. Sen åkte vi hem för att kolla på Ernst.



Innan vi åkte till Sanna slipade Chris färdigt alla stolarna! Wohooo!
Hann måla en och den som krävde en till strykning men sen började det regna... :(
Kanske kan jag måla dom inne...
Känner mej lite orkeslös bara, men vi får väl se hur jag gör.
Alltså är tre vardagrums-stolar klara och tre köksstolar. Så dumt att det började regna.
Dom stolarna som jag ska ha i vardagsrummet blev lite ruffiga så jag chabby chicade dom lite - alltså slipade på dom så att dom ska se sletna ut. Vissa möbler låter jag vara helt vitmålade utan att slipa på dom. Allt kan inte vara chabby chic.
I köket tex. är bordet och stolarna inte slipade efter att dom blivit målade. Dom är bara helt vita.
Soffbordet och matsalsbordet i vardagsrummet är inte heller efterslipade.
I morgon är nog alla stolar klara. :)
Chris började med att slipa det lilla bordet också men sen kom det ju regn så jag ville att han skulle komma in så det inte skulle bli förstört och svullet av regnet.



Nu står alla stolarna här på rad i mitt kontor och väntar på att bli målade eller slipade. :)

Kyckingen jag gjorde blev så himla god! Den blev jättemör och smaskig.
Gjorde tzatziki till och ris. Mumma.
Efter Ernst började det en film med Johnny Depp på 11:an men jag känner mej rastlös och orkar inte sitta där och glo på den. Chris verkar tycka den e bra så jag kanske ska gå upp och göra ett nytt försök... :)

Gonatt på er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback