2011-06-02

Torsdag

Dagarna flyger förbi.
Idag är det 5 veckor kvar tills beräknad förlossning!

Jag har mest jobbat. Nu e det full fart framåt. Jobbar mycket nu så att jag utökar uniten. Har fullspäckat varje dag. I maj tog jag bronshjärta! Jeej!
Igår hade vi Awardsnight och det var jättekul! Massa massa människor. Vi hade det tillsammans med två andra unitar.

Min konsult Sussie från Stockholm kom efter Awardsnight och lämnade en påse med bäbisgrejer som jag köpte för flera månader sedan på Tradera. Hon skulle hälsa på vänner i Varberg. När jag mailade till hon som hade bäbisgrejerna tänkte jag inte på att hon bodde i Stockholm utan kom på det senare. Men som tur var så kunde Sussie hjälpa mej med det!
Påsen var JÄTTESTOR.
I den fanns tre täcken, fyra kuddar, massa påslakan, örngott och lakan till babysängen.
Labanpåslakan. Både vita och mörkblå. :) *glad*
Nu e allt i tvätten och jag ska fotografera sen när det e tvättat och klart och när jag bäddat i bebbens säng.

Men nu ska jag iväg till Olsfors, som ligger lite innan Borås och ha en facial.
Sedan e det dags för en till facial i min studio.

Ha en fantastisk Kristihimmelfärdsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det närmar sig.. så roligt! För mig är det student nästa vecka...



Kati

2011-06-02 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback