2011-06-06

Måndag

Det åskar ute som bara den. Hela tiden. Det bullrar och blixtras som attan.

Olidligt varmt har det varit dom här två sista dagarna!
Ingen bra kombination att va gravid och värmebölja. Det e rätt jobbigt. Jag som alltid annars fryser har varit varm som en kamin sedan jag blev med barn. Vilket e värs? Kall eller varm? Vet inte riktigt...
Idag när jag skriver e det egentligen tisdag. Klockan e halv två men vi kollade på film rätt länge i söndags och gick och la oss rätt sent. Så vi sov ju länge på morgonen natten till måndag och så somnade vi även på eftermiddagen en stund. Är inte så trött nu med andra ord...

Chris e hos sin kompis i Alingsås och jag har bara slappa hela kvällen sen han åkte.
Tänkte åkt och hälsat på nån men plötsligt var klockan halv tio och då var det ju för sent...
Lite föranalyer har jag iallafall fått gjort och packat och postat ett paket med varor till en kund.

På torsdag går jag in i vecka 36. Fyra veckor kvar då alltså till beräknad förlossing. Hello! Helt crazy! Jag tror att jag kommer att gå över tiden. Sen tror jag också att förlossningen kommer att gå snabbt eftersom det gick så fort med Sara.

Shit vad det e varmt! Smälter bort!
Har balkongdörren och fönstret i sovrummet där jag är i just nu vidöppna men det hjälper inte. Det e kokhett ändå!

Nä, nu ska jag kanske ta och sussa lite.

Gonatt på er alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback