2011-06-09

Torsdag

Dom senaste dagarna har jag haft väldig halsbränna. Usch och fy. Inte alls trevligt. :(
Foglossningar har jag också haft lite besvär med framtill - inte bak i ryggen. Det e inte heller så skönt vill jag lova. Hummöret e väldigt svajigt nu med. Ibland e jag jättelessen och ibland e jag jätteglad. Sen har jag vissa dagar då jag e jättearg och skitsur! Som idag... Jag hittar inte mina mammabyxor NÅNSTANS! *arg* :D
Allt kommer dom sista veckorna? Om det e så så har det ju varit rätt smidigt ändå.
4 veckor kvar nu - idag.
Crazy!

Kollar runt på vagn nu på Blocket och ny soffa.
Igår kom det en gubbe och hämtade vår soffa och fotölj.
Nu e det alldeles tomt i vardagsrummet och det ekar när man pratar där! :)



Ammningskudde vill jag ha och skötbädd behövs.
En badbalja behöver inhandlas med, samt en skötväska. Någon som har att skänka eller låna innan jag införskaffar det?
Kläder tar vi också tacksamt emot. :)

Annars händer det inte så mycket här. Jag jobbar på och Chris har varit ledig i många dagar.
Vi var på promenad här om dagen och fotograferade "spökträden".
Chris har skrivit om dom
HÄR.
Väldigt äckligt men samtidigt ganska vackert. Att se så många larver på en och samma gång e rätt osmakligt och otrevligt. Man backade undan rätt snabbt... Fy.



Nu ska jag nog ringa på lite annonser.
Hoppas ni har det braigt!

Kram kram!

// K


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Amningskudde är något jag tycker är helt värdelöst, har en som jag använt ungefär 10% av alla amningstillfällen med banen. Spara pengarna och ta en vanlig kudde istället. Kram!

2011-06-10 @ 12:54:15
Postat av: Betts

Här har du mönster på en amningskudde att sy, du verkar ju va händig!

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Monstre.aspx?group_id=1239

Om du inte får fram det gm länken är det mönster nr 90080.

2011-06-10 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback