2011-06-13

Måndag

Idag var det unitmöte. Mycket trevligt. :)
Massa härliga glada brudar som är sugna på att komma igång ordentligt nu i sommar.
Då blir man själv så himla pepp. Å vad kul!

På förmiddagen var jag och barnens pappa och kidsen och fixade pass åt Sara och Sofia.
Mamma ska åka utomlands med dom i sommar.
När vi kom dit fick vi nummer 301 och på skärmen stod det nr. 152. Wow va roligt kände jag. 150 pers innan oss!
Efter 25 minuter hade det blivit nr. 160. Jag såg lixom två-tre timmar framför mej med två barn där i väntrummet.
Men sen kom barnens pappa och visade mej en lapp som det stod 168 på.
"Jag fick den av en som skulle gå!"
Wohooo! Perfect juh!
Det gick väldigt smidigt och ganska snabbt trots allt. Vilken röta!

Filmen igår var jättebra. Piratesfilmerna e alltid underhållande.
Vi stannade kvar i Biosalongen tills alla eftertexter hade rullat färdigt. Helt själva satt vi i biosalongen till slut. Hade hört att det var en extra-scen efter allt och mycket riktigt var det det också. Det var bara jag och Chris som fick se det. :)

Ingen napp på soffa än. Så vi står utan för tillfället. Känns lite konstigt.
Men jag ska ta tag i det på allvar nu imorgon eller övermorgon.
Vi har ju ingen bil med dragkrok så det blir lite extrajobb. Vi behöver ju också någon som kan hjälpa med att bära upp den på övervåningen eftersom jag e lite gravid då så det kan ju inte jag göra...

Vi har idag handlat beslag till nattduksborden också. Äntligen.
Dom blev jättefina! :) Nöjd.





Sen handlade jag lite mer vit färg och även the besta shit till att ta bort gammal lack från möblerna!
Chris testade det medans jag var på unitmöte  och det var bara att smeta på, sedan vänta en stund och sen skrapa med en spackelskrapa. All lack bara försvann! Skitbra, så slipper han med mardrömsslipningen! :)



Nu kanske vi äntligen får gjort stolarna!

Hoppas ni har haft en bra start på er vecka. Det har jag. :)
Nu ska jag gå o kolla om kidsen har lyssnat på mej och lagt sej!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack :)



Vad fint det blev med beslagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback