2011-06-17

Fredag

Igår la mej sent - halv två - och trodde att jag skulle sova till tio minst men icke.
Jag vaknar senast åtta på morgonen nu för tiden och kan inte sova sen. Sen vaknar jag minst en gång på natten och måste kissa också.

Vid halv tolv åkte vi med kidsen och badade i Björndammens simhall. Chris badade med men jag satt uppe på land och spelade på Chris Iphone. Känner inte för att bada med min badboll på magen.

Efter simturen tog vi en sväng ner till Allum och handlade.
När vi var där ringer tjejen som jag skulle ha make up med kl.15.00 och säger att hon e i Göteborg och inte visste var hon skulle. Då var klockan halv två! Ojoj... Men det gick inte så många bussar från var hon bodde så hon var tvungen att ta en så tidig buss.
Kände att jag inte ville att hon skulle sitta där och vänta på mej i över en timme så jag fick lite bråttom hem, slängde i mej lite korv och bröd och sen åkte jag till min studio.

Har hunnit hämta paket från huvudkontoret också.
Imorgon blir det storleverans hit och dit och sen ska jag ha en klass i Borås.
På söndag blir det två klasser och på måndag kommer min Sales Director hit och då ska vi ha gästevent! :)

När jag kom hem från min make up så somnade jag som en stock och sov i en timme.
Medans jag sov slipade Chris en stol. Vissa av stolarna väntade vi ju för länge med att ta bort lacken på så det klibbade ihop lite på slippapret ändå när han slipade även om det var betydligt lättare att slipa denna gång.
Oj vad vi har kämpat med dessa möbler!
När allt e klart och allt målat tror jag att jag ska byta färg igen? Rött kanske? Grönt? Hahah! Tror du min gubbe hade blivit nöjd då? Kanske inte...
 Ne, rött ska det inte bli. Jag e så nöjd nu när det börjar ta sej! Det e så fiiiint! :)

Nu har jag ätit glass och jordgubbar och packat inför morgondagens klass.

Ha en fantastisk helg!

Kram på er! // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback